Loader
  • KONTAKTA OSS | 08-658 55 00 | info@restore.se | Eller i chatten
  • Fri Frakt Över 249kr!
  • Leverans inom 1-3 vardagar!
  • Personlig service dygnet runt!
  • Vi återanvänder allt packmaterial!
  • 20% RABATT PÅ ALLT MED KODEN BF2017

SHOPPING BAG

PRODUKTER: 0
Restore - Din hälsobutik

SHOPPING BAG

PRODUKTER: 0
Restore - Din hälsobutik

Allmänna villkor

Re-Store Stockholm AB (SE556838-844001) bedriver verksamheten för Restore.se och nedanstående köpvillkor avser denna verksamhet. För att handla hos oss måste du vara myndig eller ha din målsmans tillstånd. Verksamheten utgår från adressen Hornsgatan 170, 117 28 Stockholm.

1. PRISER Samtliga av våra priser inkluderar mervärdesskatt (moms) som utgår med följande satser: Böcker - 6% Kosttillskott - 12% Tillbehör, hud och hårvårdsprodukter och naturläkemedel - 25% Vi förbehåller oss rätten att justera våra priser i efterhand för kvalificerade kostnadsökningar som beror på force majeure-betonande förhållande som krig, strejk eller myndighetsåtgärder som vi inte kunnat förutse. Fri frakt på samtliga försändelser över 300 kr. Frakt på 49 kr tillkommer ordrar understigande detta värde.

2. BESTÄLLNING & BETALNING Beställningar görs i webshoppen på Restore.se (www.restore.se). Betalning sker tryggt och säkert genom Klarna Check-out som accepterar följande betalsätt: FAKTURA Kostnad 0 kr, 0% ränta. 14 dagars betaltid. Din faktura skickas till den av dig angivna e-postadressen. Om du vill att vi skickar ut en ny faktura eller har frågor om din faktura, konto eller avbetalning vänligen kontakta Klarna direkt på www.klarna.com KORTBETALNING Visa, Mastercard m.fl. All kommunikation sker via krypterade servrar med äkta SSL-certifikat. BANKBETALNING Direktbetalning via Nordea, SEB, Swedbank, Handelsbanken m.fl. KLARNA KONTO Avbetalning som anpassas efter betalsumma samt dina preferenser. KAMPANJER Vi har ibland kampanjer då vi erbjuder extra lång betaltid helt utan ränta, såsom jul- och sommarkampanjer. Dessa aktiveras efter att köp godkänts.

3. ORDERBEKRÄFTELSE När vi mottagit din beställning skickar vi ut en orderbekräftelse så fort som möjligt via e-post. Denna innehåller fullständig information om din beställning. Om du upptäcker något fel vänligen kontakta kundtjanst@restore.se omedelbart med ditt ordernummer bifogat. Om du vill ändra eller avbeställa en order går det bra så länge ordern ännu inte expedierats, kontakta kundtjanst@restore.se

4. LEVERANS Order innan klockan 14:00 på vardagar skickas samma dag. Normal leveranstid är 1-3 dagar, beroende på ort. Vi reserverar oss för slutförsäljning samt för eventuella prisfel som kan uppstå. Om ett eventuellt lagersaldofel skulle uppstå och vi inte kan leverera din fullständiga beställning kommer vi att leverera de varor som finns i lager och kreditera ditt konto / faktura med innestående belopp. Vi förbehåller oss rätten att leveransneka samtliga produkter på grund av prisförändringar samt lagersituation. Alla leveranstider som uppges bör anses som preliminära.

5. OUTLÖSTA PAKET / LIGGTID Din försändelse ligger normalt kvar hos posten i minst 14 dagar. Om du inte löser ut ditt paket inom dessa dagar kommer det att återsändas till oss. Vi kommer då debitera dig expeditionsavgift och fraktkostnad för retur, för närvarande 299 kr.

6. RETURER / ÅNGERRÄTT / BYTE Som kund hos Restore.se har du alltid 14 dagars ångerrätt efter att du mottagit en vara. Ångerrätten gäller oöppnade produkter. Kontakta oss på kundtjanst@restore.se med ditt ordernummer så skickar vi ut en retursedel. Ångerrätt gäller även varor med kort datum eller realiserade varor. Ansvar och kostnad för returfrakt ligger på kund i enlighet med Distans- och hemförsäljningslagen (2005:59). Varorna skall skickas tillbaka i sitt ursprungliga emballage samt i ursprungligt skick. Om din försändelse skickats fraktfritt kommer du att debiteras den faktiska fraktkostnaden. Kontakta kundtjanst@restore.se för mer information.

7. REKLAMATIONER Om paketet är skadat vid leverans ska du reklamera det direkt hos ditt utlämningsställe. Reklamation för skadat paket kan göras direkt hos posten - http://www.posten.se/c/reklamera Om något är fel med din produkt ber vi dig att kontakta oss omedelbart så att vi kan lösa problemet. E-posta kundtjanst@restore.se och var så specifik som möjligt. Glöm ej att ange ditt ordernummer.

8. PERSONUPPGIFTER Restore.se är personuppgiftsansvarig för behandlingen av de personuppgifter som våra kunder lämnar till oss i enlighet med PuL. Dessa uppgifter kommer att behandlas i syfte att upprätthålla en god kundrelation via kataloger, DM, SMS, Mail och för andra marknadsföringsändamål. Du kan när som helst kontakta oss för att begära rättning eller borttagning av dina uppgifter.

Arrow up